، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

گل پسر مامان و بابا

تولد

1392/9/23 20:14
نویسنده : مامان حدیث
276 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم آروین گلم امروز شما یک ساله شدی . . . چه زود گذشت انگار همین دیروز بود که برای اولین بار  تورو تو اغوش گرفتم.یک سال پر از احساس ها و نگرانی های مادرانه. . .365 روز نسبتا سخت اما شیرین. .   بخوان به نام زندگی       سروده های بی ریا 

من دعوتت نمیکنم          خودت به سادگی بیا

که من خزان خانه را       پر از جوانه میکنم  

برای خنده رو شدن        تو را بهانه میکنم

آروینم روزی هزاران بار از خدا سپاسگذارم که تورو مثل یه دسته گل صحیح و سالم به من تحویل داد امیدوارم بتونم و لیاقتش و داشته باشم که ببینم تو به بهترین و زیباترین ارزوهات رسیدی و تو زندگیت همیشه شاد و موفقی. . . 

به مناسبت تولدت یه جشن کوچولو تو رستوران قلعه گرفتیم البته با حضور خانواده ها. . .چون خونه کوچولو بود ونمیشد خوب از همه  پذیرایی کردی یه دفعه تصمیم گرفتیم که همه رو دعوت کنیم رستوران و اونجا  یه جشن تولد کوچولو برات بگیریم. . .شب خوبی بود.  این هم عکساش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)